LUDMILA LUKEŠOVÁ: „KLÍČ K ÚSPĚŠNÉ RETENCI? NEZAPOMÍNEJTE NA KLIENTA JEN PROTO, ŽE VŠE FUNGUJE“ (BUSINESS ANIMALS, 17. 1. 2017)

V James Cook Languages začínala ještě při studiu jako administrativní výpomoc a díky tomu, že jeden z majitelů Jakub Štefeček školí mimo jiné obchodní dovednosti, dostala se brzy k salesu. Nejprve se věnovala menším zakázkám, jak během let rostla, získávala větší a větší klienty a dnes má na starost jazykové vzdělávání zaměstnanců v největších společnostech, bankách a korporacích o stovkách zaměstnanců. Jejím cílem je mít klienty spokojené a rozvíjet s nimi spolupráci. O tom, že takový job může být těžší než obávaná akvizice, jsme se bavili s Lídou Lukešovou. Není povolanější osoby – některé klienty si drží už 10 let.

Celý článek naší úspěšné kolegyně Lídy ZDE>>



The website uses cookies to provide services, personalize ads and analyze traffic.

By selecting the following option, you agree to the use of cookies and the use of data about your behavior on the website to display targeted advertising.

You can turn off or edit personalization and targeted advertising at any time. The consent now granted is valid for 1 year.