LUDMILA LUKEŠOVÁ: „KLÍČ K ÚSPĚŠNÉ RETENCI? NEZAPOMÍNEJTE NA KLIENTA JEN PROTO, ŽE VŠE FUNGUJE“ (BUSINESS ANIMALS, 17. 1. 2017)

V James Cook Languages začínala ještě při studiu jako administrativní výpomoc a díky tomu, že jeden z majitelů Jakub Štefeček školí mimo jiné obchodní dovednosti, dostala se brzy k salesu. Nejprve se věnovala menším zakázkám, jak během let rostla, získávala větší a větší klienty a dnes má na starost jazykové vzdělávání zaměstnanců v největších společnostech, bankách a korporacích o stovkách zaměstnanců. Jejím cílem je mít klienty spokojené a rozvíjet s nimi spolupráci. O tom, že takový job může být těžší než obávaná akvizice, jsme se bavili s Lídou Lukešovou. Není povolanější osoby – některé klienty si drží už 10 let.

Celý článek naší úspěšné kolegyně Lídy ZDE>>



These website use cookies to provide services, customize ads and analyze traffic. Information is shared with Google. By using this website, you kindly consent to the use of cookies.