S∙E∙N BLANKY BARTÁKOVÉ
Jaké otázky s klienty z vaší pracovní pozice nejčastěji řešíte? Vychází koncept Systému Efektivních Náhrad z přání a připomínek právě ze strany klientů?S klienty obecně řeším nastavení spolupráce, procesů a komunikace. První a hlavní myšlenka, která nás k tomuto projektu dovedla, byla možnost minimalizovat počet lekcí, které jsou zrušené a nedojde k jejich náhradě. To trápí nejen nás a lektory, ale i klienty, kteří mají zájem o co nejefektivnější výuku. | ||
Máte již od klientů na projekt S∙E∙N nějaku odezvu? Co se jím líbí či naopak nelíbí?Obecně se projekt velmi líbí. Objevují se jen obavy, aby studenti nedávali přednost kurzům z Katalogu před pravidelnou výukou se svým lektorem. To však nasvědčuje atraktivnosti tohoto nového produktu. | ||
V čem vidíte vy osobně největší přínos pro klienty?Přínos vidím ve více rovinách. Jednak by intenzivnější využití lekcí mělo přinést znatelnější pokrok studentů, což je důležité pro klienty, kteří vyžadují posun. A pro klienty, kteří nabízejí jazykovou výuku jako benefit, to může být spokojenost studentů, kteří budou mít možnost vyzkoušet i jiné formy výuky a vybírat z různých témat. |
Zaznamenala jste za dobu pandemie nějaké nové požadavky z řad firem, které přecházely do digitálního prostředí?
Zpočátku někteří klienti nebyli přesvědčeni o tom, že jsou online lekce adekvátní variantou výuky. Častěji jsme byli žádáni o reportování docházky a byl větší tlak na kontrolu obsahu hodin, takže jsme organizovali i náslechy zaměřené na využití online prostředků. S tím, jak se krize protahovala, začali se zapojovat i ti klienti, kteří původně neměli k online výuce důvěru a tato forma se postupně stala standardem.
Jak jste se osobně na projektu S∙E∙N podílela?
Byla jsem jedním z poradních hlasů při nastavování projektu. Jsem zběhlá v organizaci kurzů a procesech, takže jsem kompetentní vyjadřovat se spíše přímo k fungování a nastavení procesů, ale svým názorem jsem přispěla i k té kreativnější části vývoje projektu.
Co pro vás z hlediska vaší pozice znamenalo největší výzvu? Je něco, co byste vyzdvihla?
Největší výzva je vždy komunikace a spolupráce s lidmi.
Myslíte si, že doba po pandemii přinese od firemní jazykové výuky nové očekávání?
Určitá část kurzů se již nejspíš nevrátí do prezenční formy. V souvislosti s online výukou budou vznikat nové produkty a možnosti a bude nutné s novými trendy držet krok. Nebo, ještě lépe, určovat je. Což je vlastně i případ našeho Systému Efektivních Náhrad.
Kdo je za vás tím pravým člověkem, který nám může říct ohledně Systému Efektivních Náhrad podrobnosti z jiného business pohledu?
Zajímavý komentář z pohledu obchodu jistě poskytne Martin Valenta, Head of Sales.