S∙E∙N BLANKY BARTÁKOVÉ

Jak dlouho pracujete v JCL? Co vás na vaší pozici nejvíc baví?

Původně jsem asi od roku 2001 pracovala v Caledonian School, která se později spojila s JCL. Prošla jsem několika pozicemi. Jejich hlavní devizou je pro mě možnost potkávat se a komunikovat s mnoha lidmi. Moje pracovní náplň nebyla nikdy žádný stereotyp, stejná situace může přinést někdy konstruktivní dialog a někdy pěknou porci stresu. Po tom ale vždy následuje dobrý pocit z vyřešeného úkolu nebo problematické situace.
Co nejradši děláte ve svém volném čase?

Vídám se s kamarády v přírodě nebo u skleničky, čtu, poslouchám hudbu a chodím do kina či divadla.
Co považujete za svůj největší životní úspěch?

Říká se: “Nechval dne před večerem.”, ale já doufám, že jsem vychovala ze svých dětí slušné lidi.
Máte nějaký sen, který si chcete v životě splnit?

Nemám jeden velký sen, ale spoustu menších přání. Takže se nehroutím, když se nevyplní a hlavně mi nikdy nedojdou a mám se stále na co těšit. Ráda bych prožila spokojený život a nemusela ničeho litovat. 

Jaké otázky s klienty z vaší pracovní pozice nejčastěji řešíte? Vychází koncept Systému Efektivních Náhrad z přání a připomínek právě ze strany klientů? 

S klienty obecně řeším nastavení spolupráce, procesů a komunikace. První a hlavní myšlenka, která nás k tomuto projektu dovedla, byla možnost minimalizovat počet lekcí, které jsou zrušené a nedojde k jejich náhradě. To trápí nejen nás a lektory, ale i klienty, kteří mají zájem na efektivnosti výuky. 

Máte již od klientů na projekt SEN nějaku odezvu? Co se jím líbí či naopak nelíbí?

Obecně se projekt velmi líbí. Objevují se jen obavy, aby studenti nedávali přednost kurzům z katalogu před pravidelnou výukou se svým lektorem. To ale svědčí o atraktivnosti tohoto nového produktu. 

V čem vidíte vy osobně největší přínos pro klienty?

Vidím přínos ve více rovinách. Jednak by intenzivnější využití lekcí mělo přinést znatelnější pokrok studentů, což je důležitě pro klienty, kteří vyžadují od posun. A pro klienty, kteří nabízejí jazykovou výuku jako benefit, to může být spokojenost studentů, kteří budou mít možnost vyzkoušet i jiné formy výuky a vybírat z různých témat.

Zaznamenala jste za dobu pandemie nějaké nové požadavky z řad firem, které přecházely do digitálního prostředí?

Zpočátku někteří klienti nebyli přesvědčeni o tom, že online lekce jsou adekvátní variantou výuky. Častěji jsme byli žádáni o reportování docházky a byl větší tlak na kontrolu obsahu hodin, takže jsme organizovali i náslechy zaměřené na využití online prostředků. S tím, jak se krize protahovala, začali se zapojovat i ti klienti, kteří původně neměli k online výuce důvěru a tato forma se postupně stala standardem. 

Jak jste se osobně na projektu SEN podílela?

Byla jsem jedním z poradních hlasů, při nastavování projektu. Jsem zběhlá v organizaci kurzů a procesech, takže jsem kompetentní vyjadřovat se spíš přímo k fungování a nastavení procesů, ale svým názorem jsem přispěla i k té kreativnější části vývoje projektu. 

Co pro vás z hlediska vaší pozice znamenalo největší výzvu? Je něco, co byste vyzdvihla? 

Největší výzva je vždy komunikace a spolupráce s lidmi. 

Myslíte si, že doba po pandemii přinese od firemní jazykové výuky nové očekávání? 

Určitá část kurzů se již nejspíš nevrátí do prezenční formy. V souvislosti s online výukou budou vznikat nové produkty a možnosti a bude nutné s novými trendy držet krok. Nebo, ještě lépe, určovat je. Což je vlastně i případ našeho SNU.

 Kdo je za vás tím pravým člověkem, který nám může říct ohledně SNU podrobnosti z jiného business pohledu? 



The website uses cookies to provide services, personalize ads and analyze traffic.

By selecting the following option, you agree to the use of cookies and the use of data about your behavior on the website to display targeted advertising.

You can turn off or edit personalization and targeted advertising at any time. The consent now granted is valid for 1 year.