RECEPČNÍ od pondělí do pátku (DPP)
Sdílet pozici s přáteli

RECEPČNÍ od pondělí do pátku (DPP)

Pracuješ rád/a s lidmi a chceš být první osobou, se kterou návštěvníci při vstupu do firmy komunikují?
Baví tě zajišťovat různá vybavení, občerstvení, kancelářské potřeby a komunikovat s dodavateli?
Jsi organizovaný/á a hravě si poradíš s rezervacemi zasedacích místností, spravováním pošty a chodem recepce?

V tom případě se těšíme, až tě poznáme.

Nabízíme

  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma.
  • Slevy na vzdělávací kurzy v rámci skupiny EDUA Group.
  • MultiSport kartičku jen za 350 Kč.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Dlouhodobou spolupraci na DPP s možností karierního posunu.

Požadujeme

  • Maturitní zkoušku v kapse.
  • Výbornou znalost českého jazyka a také komunikativní znalost angličtiny.
  • Přátelského ducha a dobrou náladu, kterou ocení všichni, kteří kolem recepce projdou.
  • Poradíš si s počítačem a tabulkami i bez IT podpory.
  • Mít na nás čas alespoň 20 hodin týdně.

Na co se můžete těšit

  • Rádi se bavíme i neformálně, proto pořádáme mnoho společenských akcí.
  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Naši noví kolegové dostávají k rukou mentora.
  • Občerstvení v kancelářích.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.