Proč s námi

Jsme pečující zaměstnavatel s moderním přístupem, skvělým zázemím a benefity.

  • Krásné moderní kanceláře
  • V centru města s perfektní dostupností
  • Ovoce, káva a další občerstvení 
  • Terasa se zahrádkou 
  • Masáže a jóga na pracovišti
  • Pikniky a další báječné akce

Jak může vypadat i váš pracovní den

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů dovolené, 3x sick days.
  • Home Office 1x týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30 - 15:30.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
  • Příspěvěk na penzijní připojištění.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kartu MultiSport.
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou.

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů.
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Adaptační proces

Po nástupu

Aklimatizujete se

První týdny

Zpětná vazba a plán

A je to!

Ale zajímáme se dál

Seznámíme Vás s firmou, kolegy a vaším mentorem. 

Zajistíme pro vás všechny potřebné tréninky a školení, máme pro vás připravený individuální nástupní plán.

Po celou zkušební dobu je vám k dispozici váš osobní mentor (zkušený kolega z podobné pozice).

Po zkušební době nám řeknete, jak se vám u nás líbí a nastavíme si cíle na další období.

Můžete do toho jít naplno.

Měsíčně se scházíme a zjišťujeme, jak se vám u nás líbí.

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Jak jsou spokojeni naši zaměstnanci

Dita Punčochářová

Key Account Manager

V JCL pracuji 4. rokem a jsem tu moc spokojená. V začátcích, když jsem několikrát šlápla vedle, nade mnou nezlomili hůl, naopak, snažili se mě podpořit. Se svým šéfem mohu řešit veškeré pracovní věci, vždy se snažil najít vhodné řešení, aby se mi pracovalo dobře. Jako máma oceňuji možnost flexibilní pracovní doby a práce z domova, protože tak mohu syna odvézt v klidu na kroužek a pracovat, zatímco on hraje tenis. Oceňuji přátelskou atmosféru a mladý kolektiv, spoustu akcí, které můžeme podnikat mimo práci, do kterých nás však na druhou stranu nikdo nenutí, ale které vedení podporuje, ať už finančně nebo pracovním volnem.