FIRMY SI LÉPE HLÍDAJÍ, KOMU PLATÍ VÝUKU JAZYKŮ (IDNES, 18. 8. 2016)

Hradit jazykový kurz každému zaměstnanci, který si řekne, i když jich půlka stejně brzy odpadne a anglicky neumí ani pozdravit? Firmy přicházejí na to, že se vyplatí dát kurz jen těm, kteří cizí jazyk potřebují v práci.

„Firmy chtějí vidětvýsledky, vybírají méně lidí, víc se dbá na to, kdo to potřebuje,“ potvrzuje Jakub Štefeček, spoluzakladatel jazykové školy James Cook Languages, která letos očekává tržby 130 milionů.

Více ZDE>>



Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.