MARKETING SPECIALIST Coordinator
Sdílet pozici s přáteli

MARKETING SPECIALIST Coordinator

CO TĚ U NÁS ČEKÁ A NEMINE?

  • Čtyřčlenný marketingový tým, který pečuje o značky našeho vzdělávacího koncernu EDUA Group. Tvůj šéf řídí celé marketingové oddělení a mezi kolegy najdeš Marketingového Specialistu / Copywritera a dva grafiky.

  • K úplné spokojenosti nám chybí jen někdo nový, kdo se v marketingu už nějakou chvíli pohybuje, miluje analytiku, hlídá si termíny a baví ho excelovské tabulky!


A co tě opravdu nemine?

      • Hledání nových marketingových spoluprací a komunikace s dodavateli.
      • Online a offline kampaně - nastavování a hlídání si termínů.
      • Koordinace textací marketingových materiálů.
      • Spolupráce na mailingových kampaních.
      • Pravidelná aktualizace prezentací a materiálů na našich pobočkách.
      • Spolupráce na úpravách webu ve Wordpressu a Elementoru.
      • Pomoc s organizací nezapomenutelných akcí pro klienty a interní eventy.
      • Spolupráce na dárcích pro klienty.
      • Na veletrzích a podobných akcích přidáš ruku k dílu.
      • Podpora jednotlivých produktů a značek.
      • Administrativní podpora (přehledy, statistiky).
      • Komunikace s marketingovou agenturou.

No upřímně tě toho čeká ještě mnohem víc, ale bude to zábavná jízda!

Nabízíme

  • 5 týdnů na pořádný odpočinek.
  • 3 sick days a den narozeninového volna.
  • Flexibilní pracovní dobu (ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30).
  • 2× týdně můžeš pracovat z pohodlí domova na home office.
  • Pokud si spoříš na důchod, rádi ti k němu přidáme příspěvek zaměstnavatele.
  • Kartičku MultiSport za 350 Kč.
  • Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání.
  • Slevu na vzdělávání pro rodinu či přátelé.
  • Když doporučíš nového zaměstnance nebo lektora, odměníme tě bonusem.
  • Bonus dostaneš také za pracovní senioritu.
  • Smlouva na dobu neučitou.

Požadujeme

  • Máš maturitní zkoušku v kapse.
  • Zkušenosti z marketingového prostředí ideálně 2 roky. Když to bude o chlup méně, nevadí.
  • Máš zkušenosti s plánováním marketingových aktivit.
  • Zkušenosti se správou webových stránek ve Wordpressu. Pokud je nemáš, naučíme tě to.
  • Máš lásku k analytice a excelovským tabulkám. U nás v marketingu rádi dosah měříme.
  • Business Manager ti není cizí a umíš vytvořit kampaň.
  • Kreativní myšlení a přehled v marketingových trendech je tvou silnou stránkou.
  • Úkolům dokážeš přiřadit priority a jsi organizovaný/á.
  • Baví tě nové technologie v marketingu, protože nás ano a pracujeme s nimi.
  • Umíš pracovat v týmu, ale ani samostatná práce a zodpovědnost za svěřené úkoly tě nezastaví.

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů na pořádný odpočinek.
  • 3 sick days a den narozeninového volna.
  • Flexibilní pracovní dobu (ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30).
  • 2× týdně můžeš pracovat z pohodlí domova na home office.
  • Pokud si spoříš na důchod, rádi ti k němu přidáme příspěvek zaměstnavatele.
  • Kartičku MultiSport za 350 Kč.
  • Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání.
  • Slevu na vzdělávání pro rodinu či přátelé.
  • Když doporučíš nového zaměstnance nebo lektora, odměníme tě bonusem.
  • Bonus dostaneš také za pracovní senioritu.
  • Standardně dáváme po zkušební době pracovní smlouvu na dobu neurčitou, pokud se tedy nejedná o zástup za mateřskou dovolenou.

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí provází během zkušební doby mentor z řad zkušenějších kolegů.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.