KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÉ VÝUKY - pozice obsazena
Sdílet pozici s přáteli

KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÉ VÝUKY - pozice obsazena

Jak vypadá role Koordinátora/ky jazykové výuky?

Budeš fungovat jako taková spojka mezi kontaktní osobou z dané společnosti, zaměstnanci společnosti (tzn. studenty) a lektory. Postaráš se, aby se výuka v první řadě úspěšně rozběhla a aby pak dál běžela hladce a efektivně na všech frontách.

Baví tě administrativa, ale zároveň potřebuješ k životu kontakt s lidmi? Super! 

Čeká tě koordinace výuky u svěřených klientů, komunikace se studenty, práce na pravidelných reportech, spolupráce s kolegy, kteří jsou v kontaktu s jazykovými lektory, a s kolegy z dalších oddělení. Denním chlebem koordinátora/ky je především komunikace přes e-mail (a telefon) a důkladná práce v interních systémech a tabulkách. Občas se za svými klienty vydáš i osobně.

Nabízíme

  • 5 týdnů na pořádný odpočinek.
  • 3 sick days a den narozeninového volna.
  • Flexibilní pracovní dobu, ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30.
  • 2× týdně můžeš pracovat z pohodlí domova na home office.
  • Pokud si spoříš na důchod, rádi ti k němu přidáme příspěvek zaměstnavatele.
  • Kartičku MultiSport za 350 Kč.
  • Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání.
  • Když doporučíš nového zaměstnance nebo lektora, odměníme tě bonusem.
  • Bonus za pracovní senioritu.
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou. 

Požadujeme

  • Český nebo slovenský jazyk je tvůj rodný a znalost anglického zvládneš na úrovni B1+ až B2. 
  • Profesionální a zákaznický přístup. Klientova spokojenost je pro tebe vždy na prvním místě.
  • Umíš si správně poskládat svůj pracovní „to do“ list, bez dobrých organizačních schopností to u nás nepůjde.
  • Poradíš si s MS Office balíčkem a radost nám udělá, když budeš umět pracovat i s G-Suite.

Na co se můžeš těšit

  • Rádi se bavíme i neformálně, proto pořádáme mnoho společenských akcí.
  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Naši noví kolegové dostávají k rukou mentora.
  • Občerstvení v kancelářích.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.