JUNIOR FINANCIAL CONTROLLER
Sdílet pozici s přáteli

JUNIOR FINANCIAL CONTROLLER

KTERÉ ČINNOSTI NA TÉTO POZICI DĚLÁŠ?

  • Zpracováváš pravidelné reporty z interních systémů a účetnictví.
  • Vytváříš a upravuješ nové i stávající reporty.
  • Prezentuješ výsledky z klíčových reportů.
  • Zpracováváš výjezdy z databáze pro jednotlivá oddělení – jednorázové i pravidelné přehledy.
  • Sleduješ business plány jednotlivých produktů.
  • Kontroluješ a udržuješ interní databáze v rámci pravidelných reportů.
  • Pracuješ v Excelu, Google Sheets, MySQL, Power BI a Data studiu - krom Excelu a Sheetů ti všechno ukážeme.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days a narozeninové volno
  • Flexibilní pracovní dobu a home office 2x týdně
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření
  • Kartu MultiSport
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma
  • Bonusy za senioritu a za doporučení nových lektorů či zaměstnanců
  • Rozvoj tvých znalostí a dovedností
  • Mobilní telefon i pro soukromé volání
  • Smlouvu na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou

Požadujeme

  • Základní povědomí o účetnictví
  • Analytické myšlení
  • Ovládáš v Excelu základní funkce, kontingenční tabulky a víš, co je makro
  • Znáš, jak pracují Google tabulky

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů na pořádný odpočinek
  • 3 sick days a den narozeninového volna
  • Stravenkový paušál 
  • Flexibilní pracovní doba (ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30)
  • 2× týdně možnost práce z pohodlí domova na home office
  • Příspěvek zaměstnavatele na důchodové připojištění 
  • Karta MultiSport za 480 Kč
  • Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání
  • Sleva na vzdělávání pro rodinu či přátele
  • Bonus za doporučení nového kolegy 
  • Bonus za pracovní senioritu
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou, pokud se nejedná o zástup za mateřskou dovolenou

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí provází během zkušební doby mentor z řad zkušenějších kolegů.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager