JUNIOR FINANCIAL CONTROLLER
Sdílet pozici s přáteli

JUNIOR FINANCIAL CONTROLLER

KTERÉ ČINNOSTI NA TÉTO POZICI DĚLÁŠ?

  • Zpracováváš pravidelné reporty z interních systémů a účetnictví.
  • Vytváříš a upravuješ nové i stávající reporty.
  • Prezentuješ výsledky z klíčových reportů.
  • Zpracováváš výjezdy z databáze pro jednotlivá oddělení – jednorázové i pravidelné přehledy.
  • Sleduješ business plány jednotlivých produktů.
  • Kontroluješ a udržuješ interní databáze v rámci pravidelných reportů.
  • Pracuješ v Excelu, Google Sheets, MySQL, Power BI a Data studiu - krom Excelu a Sheetů ti všechno ukážeme.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days a narozeninové volno
  • Flexibilní pracovní dobu a home office 2x týdně
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření
  • Kartu MultiSport
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma
  • Bonusy za senioritu a za doporučení nových lektorů či zaměstnanců
  • Rozvoj tvých znalostí a dovedností
  • Mobilní telefon i pro soukromé volání
  • Smlouvu na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou

Požadujeme

  • Základní povědomí o účetnictví
  • Analytické myšlení
  • Ovládáš v Excelu základní funkce, kontingenční tabulky a víš, co je makro
  • Znáš, jak pracují Google tabulky

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.

Více informací & nastavení