Nabízíme
- plně flexibilní pracovní dobu a home office 1x týdně
- 5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti, Multisport aj.
- příjemné moderní zázemí, společenské a sportovní akce
- práci v centru města na Praze 1
- prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy s vedoucím postavením na trhu vzdělávání
- systematický rozvoj znalostí a dovedností - tréninky a nástupní školení
- možnost osobního a profesního růstu
- aktivní využití angličtiny na denní bázi - komunikace s lektory a studenty
- příležitost ke spolupráci se zajímavými klienty a na projektech napříč firmou
- práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
- dlouhodobou spolupráci
Požadujeme
- zájem o administrativní činnost a každodenní kontakt s klienty
- profesionální přístup a orientaci na zákazníka
- komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- pečlivost a loajalitu
- touhu vzdělávat se a dosahovat cílů
- znalost AJ min. na úrovni B1 (aktivní využití jazyka v komunikaci s lektory/klienty)
- uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- výhodou pracovní zkušenosti s péčí o zákazníky a administrativy
Na co se můžete těšit
Benefity
- 5 týdnů dovolené, 3× sick day
- Home Office 1× týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30-15:30
- Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Kartu MultiSport
- Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů
- Příležitost pracovat na projektech napříč firmou
- Dlouhodobou spolupráci – smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou
Příjemné prostředí
- Podporujeme samostatnost a proaktivitu
- Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené
- Pořádáme společenské a sportovní akce
- Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills)
- Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů
- Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti

Náborový proces
Pošlete nám své CV
Zavoláme si
Když to klapne, uvidíme se osobně
Vybereme si vás
Sejdeme se před nástupem
Přivítáme vás u nás
Vaše adaptace
Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.
Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.
Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.
Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.
Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.
A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.
Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora.
Kde budete pracovat
Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!
V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.
Pošlete nám životopis
Kontaktní formulář
Kontaktní osoba
