ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Sdílet pozici s přáteli

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Jsi pečlivý/á a administrativa tě baví? Chceš začít svou kariéru v oblasti vzdělávání dospělých na asistentské pozici?  Pokud ano, přidej se k nám a mezi tvé denní úkoly bude patřit správa databáze, zjištování zpětné vazby od klientů, administrace smluv, příprava materiálů kolegům na obchodní schůzky, organizace meetingů a zápisy z nich. Mimo to budeš mít na starosti samostatnou péči o některé produkty, např. odborné kurzy. Pošli nám své CV a staň se součástí našeho týmu.

Nabízíme

  • plně flexibilní pracovní dobu a home office 1x týdně
  • 5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti, Multisport aj.
  • příjemné moderní zázemí, společenské a sportovní akce
  • práci v centru města na Praze 1
  • prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy s vedoucím postavením na trhu vzdělávání
  • systematický rozvoj znalostí a dovedností - tréninky a nástupní školení
  • možnost osobního a profesního růstu
  • aktivní využití angličtiny na denní bázi - komunikace s lektory a studenty
  • příležitost ke spolupráci se zajímavými klienty a na projektech napříč firmou
  • práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
  • dlouhodobou spolupráci

Požadujeme

  • zájem o administrativní činnost a každodenní kontakt s klienty
  • profesionální přístup a orientaci na zákazníka
  • komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti
  • vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • pečlivost a loajalitu
  • touhu vzdělávat se a dosahovat cílů
  • znalost AJ min. na úrovni B1 (aktivní využití jazyka v komunikaci s lektory/klienty)
  • uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • výhodou pracovní zkušenosti s péčí o zákazníky a administrativy

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů na pořádný odpočinek
  • 3 sick days a den narozeninového volna
  • Stravenkový paušál 
  • Flexibilní pracovní doba (ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30)
  • 2× týdně možnost práce z pohodlí domova na home office
  • Příspěvek zaměstnavatele na důchodové připojištění 
  • Karta MultiSport za 480 Kč
  • Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání
  • Sleva na vzdělávání pro rodinu či přátele
  • Bonus za doporučení nového kolegy 
  • Bonus za pracovní senioritu
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou, pokud se nejedná o zástup za mateřskou dovolenou

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí provází během zkušební doby mentor z řad zkušenějších kolegů.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.