REVOLUCE VE VZDĚLÁVÁNÍ OD LÍDRA TRHU. S∙E∙N VYHOVÍ PŘÁNÍM STUDENTŮ, KLIENTŮ I LEKTORŮ (TZ)
Česko čelí následkům koronavirové pandemie od loňského března. Jazykové vzdělání jeho důsledky pocítilo výrazným způsobem. Výuka se přesunula do online prostředí. Přes počáteční skepsi je dnes online výuka populární. Klienti na jazykovém vzdělávání oceňují možnost přizpůsobení výuky individuálním potřebám. Pokud se důraz klade na požadavky studenta, znalosti lépe využije v praxi.
„Loňský březnový impuls urychlil změny v jazykové výuce. Po letech úvah a po více než roce tvrdé práce a za vydatné pomoci našich klientů se nám povedlo připravit něco velmi speciálního. Tisíce hodin křížových diskusí a meetingů, stovky hodin programování a desítky dílčích neúspěchů a slepých uliček nás dovedlo k cíli,“ říká Managing Director JCL Jakub Juhaňák.
Změna pro celý trh
Za revolučním řešením S∙E∙N stála jednoduchá myšlenka – dát klientům přesně to, co potřebují. „Základem byla identifikace aktuální potřeby našich klientů a studentů. Zvláště v době, která je nová pro všechny z nás. Jsem hrdý na to, že jde o společný projekt všech zúčastněných. Od pojmenování potřeb našimi studenty, přes požadované změny a témata z praxe od lektorů, až po cílení na efektivitu a automatizaci našimi klienty. Jsme přesvědčeni, že S∙E∙N mění fungování celého trhu, a nastavujeme tak trend, který bude novým standardem,“ říká Project Manager JCL Jaroslav Pohanka.
S∙E∙N neboli Systém Efektivních Náhrad reaguje na individuální potřeby klientů. „Jsem přesvědčen, že různorodost a interaktivita jsou mocné zbraně při jakémkoliv studiu. Několik let jsem dělal akvizici v Česku a Polsku. Aktivně jsem oslovil a následně se sešel s více jak stovkou firem různých velikostí a zaměření. Od malých firem po mezinárodní korporáty. Víte, jaká byla otázka, kterou jsem slyšel nejčastěji? Jak máme motivovat naše studenty? Naši studenti nechodí do výuky, co s tím máme dělat? Jaké jsou motivační nástroje v jazykové výuce,“ prozrazuje Juhaňák.
Jazykový katalog pomůže k výběru
S∙E∙N aktivně podněcuje studenta k výběru náhrady a přirozeně ho tak motivuje do dalšího studia. Po zrušení plánované hodiny obratem obdrží alternativní termíny. Pokud se lekci nepodaří přesunout, dostává student možnost jednoduše vstoupit do Jazykového katalogu. Vše je otázkou několika kliknutí.
V Jazykovém katalogu studenty čeká nabídka originálních tematických a dovednostních lekcí. Metodika JCL stojí na snadné aplikaci znalostí do praxe. Staromódní témata a nepotřebná slovní zásoba proto nehrozí. Studenti mohou sáhnout např. po lekci v podobě telefonátu a natrénovat si tuto obtížnou aktivitu v klidu se svým lektorem. Nevšední forma výuky dostane ze zajeté rutiny i ty, kdo mají za sebou už roky studia.
„Náhradní lekce budou probíhat v online prostředí, a studenti tak budou mít šanci potkat se s lidmi z opačného konce republiky a ze společností s různým zaměřením. Tato variabilita určitě přispěje k zajímavým diskusím a komunikačním výměnám nejen v lekcích zaměřených na profesní témata, jako je prezentování, vedení meetingů, psaní e-mailů či small talk, ale i v tematických lekcích, kde bude procvičování slovní zásoby a gramatických jevů propojeno se zajímavým tématem,“ vysvětluje Bibiana Machátová, Academic Director.
V rámci Systému Efektivních Náhrad hradí klient jen tolik hodin výuky, kolik si předem objedná. K získání všech výhod nejsou zapotřebí žádné dodatečné náklady a díky zacílení na konkrétní potřeby klientů a jednotlivých studentů dojde k maximálnímu využití všech vynaložených prostředků.
Systém S∙E∙N má spoustu výhod i pro lektory. Ocení především hladký průběh organizace a pohotovou komunikaci, kterou projekt díky online systému nabízí. „S∙E∙N lektorům zajistí stabilní počet lekcí v rozvrhu a celkově přispěje k efektivnímu plánování a využití jejich času. Nic navíc netěší vyučující tolik, jako žáci nadšení do studia. Motivace, kterou S∙E∙N studentům přirozeně dodává, se pozitivně promítne i do pravidelných lekcí,“ doplňuje Bibiana Machátová, Academic Director.