LUDMILA LUKEŠOVÁ: „KLÍČ K ÚSPĚŠNÉ RETENCI? NEZAPOMÍNEJTE NA KLIENTA JEN PROTO, ŽE VŠE FUNGUJE“ (BUSINESS ANIMALS, 17. 1. 2017)

V James Cook Languages začínala ještě při studiu jako administrativní výpomoc a díky tomu, že jeden z majitelů Jakub Štefeček školí mimo jiné obchodní dovednosti, dostala se brzy k salesu. Nejprve se věnovala menším zakázkám, jak během let rostla, získávala větší a větší klienty a dnes má na starost jazykové vzdělávání zaměstnanců v největších společnostech, bankách a korporacích o stovkách zaměstnanců. Jejím cílem je mít klienty spokojené a rozvíjet s nimi spolupráci. O tom, že takový job může být těžší než obávaná akvizice, jsme se bavili s Lídou Lukešovou. Není povolanější osoby – některé klienty si drží už 10 let.

Celý článek naší úspěšné kolegyně Lídy ZDE>>



Diese Websites verwenden Cookies, um Dienste bereitzustellen, Anzeigen anzupassen und den Datenverkehr zu analysieren. Informationen darüber, wie Sie diese Website nutzen, werden an Google weitergegeben. Durch die Nutzung dieser Website stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.