LUDMILA LUKEŠOVÁ: „KLÍČ K ÚSPĚŠNÉ RETENCI? NEZAPOMÍNEJTE NA KLIENTA JEN PROTO, ŽE VŠE FUNGUJE“ (BUSINESS ANIMALS, 17. 1. 2017)

V James Cook Languages začínala ještě při studiu jako administrativní výpomoc a díky tomu, že jeden z majitelů Jakub Štefeček školí mimo jiné obchodní dovednosti, dostala se brzy k salesu. Nejprve se věnovala menším zakázkám, jak během let rostla, získávala větší a větší klienty a dnes má na starost jazykové vzdělávání zaměstnanců v největších společnostech, bankách a korporacích o stovkách zaměstnanců. Jejím cílem je mít klienty spokojené a rozvíjet s nimi spolupráci. O tom, že takový job může být těžší než obávaná akvizice, jsme se bavili s Lídou Lukešovou. Není povolanější osoby – některé klienty si drží už 10 let.

Celý článek naší úspěšné kolegyně Lídy ZDE>>



Die Website verwendet Cookies, um Dienste bereitzustellen, Anzeigen zu personalisieren und den Verkehr zu analysieren.

Indem Sie die folgende Option auswählen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies und der Verwendung von Daten über Ihr Verhalten auf der Website zur Anzeige zielgerichteter Werbung zu.

Sie können die Personalisierung und gezielte Werbung jederzeit deaktivieren oder bearbeiten. Die nun erteilte Einwilligung ist 1 Jahr gültig.