S příchodem nouzového stavu jsme byli nuceni rychle zareagovat a ve velmi krátké době se nám úspěšně podařilo překlopit 9 000 kurzů z prezenčního studia do online výuky.
IT směrnice našich klientů podporují různá technická řešení, což znamená, že se lektoři musí učit pracovat s větším množstvím nástrojů.
Prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, abychom dokázali tuto službu do budoucna optimalizovat a zlepšit uživatelský komfort lektorů a studentů.
Děkujeme
Je některá z níže uvedených platforem ve Vaší interní síti zakázaná/blokovaná?
Pokud nějaká platforma není podporovaná, je možné ji přesto nějak použít? (Příklad: Vaše firma má zakázaný Google, ale pokud lektor pozve studenta přes kalendář do Google Hangouts, je možné se připojit)
Je některá z níže uvedených platforem Vaší společností preferovaná?
Narazili jste na nějaký nástroj/prvek od jiných poskytovatelů vzdělávání či jiných služeb, který Vás zaujal?
Jak hodnotíte naši schopnost zajistit přesunutí výuku do online prostředí?
Povolíte Vašim studentům výuku online i po ukončení mimořádného stavu, pokud ji upřednostní před „face-to-face“ výukou?