SALES CONSULTANT pro firemní jazykové vzdělání
Sdílet pozici s přáteli

SALES CONSULTANT pro firemní jazykové vzdělání

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Vyhledávat nové obchodní příležitosti v rámci ČR a SK.
  • Prodávat smysluplný produkt!
  • Prezentovat naše služby potenciálním klientům jak osobně, tak v online prostředí.
  • Analyzovat vzdělávací potřeby klientů a navrhovat ta nejlepší řešení na míru.
  • Účastnit se výběrových řízení a ta vyhrávat.
  • Budeš garantem spolupráce se získanými klienty.
  • Podílet se na projektech společnosti.
  • Se vším ti na začátku pomůžeme, máme propracovaný systém školení a po ruce ti bude zkušený mentor.

Nabízíme

  • Vysoký fixní plat s neomezenými provizemi.
  • Odpočineš si 5 týdnů a k tomu máš ještě 3 sick days a narozeninové volno.
  • Pracovat z pohodlí domova nebo kavárny je jasná věc. A to lze po domluvě až 5 dnů v týdnu.
  • Flexi rozvržení pracovní doby. Ale musíme vědět, že se s tebou spojíme mezi 9:30-15:30 hod.
  • Stravenkový paušál za odpracovaný den.
  • Mobilní telefon s neomezeným voláním a 15G dat k soukromému využití, stejně tak notebook.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (cizí jazyky, manažerské vzdělání, konference, digitální vzdělávání aj.).
  • Slevu na kurzy skupiny EDUA Group pro rodinu a přátele.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • V kanceláři tě občerstvíme dávkou vitamínů z ovoce nebo třeba kávou a čajem.
  • Pokud máš sportovního ducha, bude se ti líbit příspěvek na MultiSport.

Požadujeme

  • Zápal pro obchod a vášeň pro dosahování vysokých cílů.
  • Baví tě telefonicky oslovovat nové klienty.
  • Argumentaci, vyjednávání a komunikační schopnosti máš na vysoké úrovni.
  • Zkušenosti s prodejem, ideálně v prostředí B2B.
  • Organizovanost a samostatnost.

Na co se můžete těšit

  • Rádi se bavíme i neformálně, proto pořádáme mnoho společenských akcí.
  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Naši noví kolegové dostávají k rukou mentora.
  • Dvakrát týdně se občerstvíme v kancelářích ovocem.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.