Administrativní pracovník / Office Support
Sdílet pozici s přáteli

Administrativní pracovník / Office Support

Staň se součástí našeho týmu! Zrovna teď hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici Office Support. Na této pozici budeš podporou našemu obchodnímu a finančnímu oddělení. Pomáhat jim budeš hlavně s administrativou (třídní knihy, přehledy o docházce studentů do kurzů) a pracovat s daty v našem informačním systému. Ale nebudeš jen sedět za stolem - součástí tvé náplně budou i občasné pochůzky a budeš mít spoustu příležitostí komunikovat i s našimi lektory.

Nabízíme

  • Práce vhodná pro studenty
  • Mladý, dynamický a přátelský tým
  • Prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy 
  • Práci v centru města na Praze 1
  • Zaškolení mentorem a systém nástupních tréninků
  • Flexibilní pracovní dobu a dlouhodobou spolupráci
  • Možnost práce z domova
  • Příspěvek na jazykové kurzy a Multisport, občerstvení na pracovišti, společenské a sportovní akce
  • Aktivní využití angličtiny na denní bázi
  • Příležitost ke spolupráci se zajímavými klienty a na projektech napříč firmou

Požadujeme

  • Uživatelskou znalost práce s PC - zejména Excel
  • Znalost AJ min. na úrovni B2 - denní osobní i emailový/telefonický kontakt s cizinci (lektoři i studenti)
  • Profesionální přístup a spolehlivost
  • Vysoké pracovní nasazení, pečlivost a přesnost
  • Samostatnost i týmového ducha
  • Chuť učit se novým věcem a vstřícnost
  • Časovou flexibilitu (20 – 30 hod. / týden)
  • Nástup: možný ihned

Na co se můžete těšit

Benefity

  • Telefon pro soukromé neomezené použití
  • Volnost plánování docházky
  • Home office každý týden
  • Teambuildingy
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Jazykové vzdělávání
  • Multisport

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na mateřské a rodičovské dovolené
  • Pořádáme společenské a sportovní akce
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills)
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v moderních prostorách pražského Florentina, kde sídlí naše centrála. Sídlíme zde od roku 2016 a jsme hrdí na nové prostorné světlé kanceláře s výhledem do zahrady. Můžete pracovat na klasickém pracovním místě u stolu, ale klidně se pohodlně usaďte i do křesílek, na pohovku nebo si užijte v létě příjemné prostředí terasy se zahrádkou. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Irena Fuksová

Irena Fuksová

HR Specialist

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o používání jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek laskavě souhlasíte s použitím souborů cookie.