Marketing Assistant
Sdílet pozici s přáteli

Marketing Assistant

Rozumíš si skvěle s balíčkem MS Office a bavilo by tě upravovat marketingové materiály a tvořit jejich obsah? Máš rád/a Instagram, Facebook, Linkedin a YouTube a chceš na nich spravovat naše firemní profily? Pak je práce u nás pro tebe to pravé. Mimo výše zmíněné aktivity budeš dále připravovat a aktualizovat prezentace, které běží na televizích v našem open spacu, designovat a odesílat newslettery na naše studenty, pomáhat organizovat eventy pro klienty a teambuildingy pro interní tým a pravidelně monitorovat konkurenci. Když s námi nějakou dobu zůstaneš a všechny tyto aktivity budeš zvládat levou zadní, můžeš se posunout na pozici Junior Marketing Spealist. Pokud tě naše firma zaujala, neváhej nám poslat CV a když se k nám budeš hodit, moc rádi se s tebou spojíme!

Nabízíme

  • plně flexibilní pracovní dobu a home office 1x týdně
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • kartu Multisport
  • jazykové kurzy, ovoce 3x týdně, masáže na pracovišti, časté společenské a sportovní akce (např. jóga, běžky, karaoke, curling, cestovatelský klub)
  • práci v centru města na Praze 1 v moderním open spacu ve Florentinu
  • možnost osobního a profesního růstu (do budoucna posun na pozici Junior Marketing Specialist)
  • rozvoj tvých znalostí a dovedností - nástupní školení a soft skills tréninky
  • aktivní využití angličtiny - komunikace s kolegy z Polska
  • práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
  • dlouhodobou spolupráci - smlouva je na dobu neurčitou
  • práci pro úspěšnou a stabilní firmu s vedoucím postavením na trhu vzdělávání

Požadujeme

  • angličtinu na úrovni B2 – budeš komunikovat s kolegyní markeťačkou na naší polské pobočce
  • pokročilou znalost MS Office – budeš upravovat a formátovat hodně dokumentů
  • abys byl/a organizačně schopný/á a pečlivý/á – budeš pomáhat organizovat akce pro klienty a kolegy
  • abys zvládal/a stres a rychlé pracovní tempo
  • touhu učit se novým věcem

Na co se můžete těšit

Benefity

  • Telefon pro soukromé neomezené použití
  • Volnost plánování docházky
  • Home office každý týden
  • Teambuildingy
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Jazykové vzdělávání
  • Multisport

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na mateřské a rodičovské dovolené
  • Pořádáme společenské a sportovní akce
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills)
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v moderních prostorách pražského Florentina, kde sídlí naše centrála. Sídlíme zde od roku 2016 a jsme hrdí na nové prostorné světlé kanceláře s výhledem do zahrady. Můžete pracovat na klasickém pracovním místě u stolu, ale klidně se pohodlně usaďte i do křesílek, na pohovku nebo si užijte v létě příjemné prostředí terasy se zahrádkou. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o používání jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek laskavě souhlasíte s použitím souborů cookie.