Nabízíme
- plně flexibilní pracovní dobu a home office 1x týdně
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- kartu Multisport
- jazykové kurzy, ovoce 3x týdně, masáže na pracovišti, časté společenské a sportovní akce (např. jóga, běžky, karaoke, curling, cestovatelský klub)
- práci v centru města na Praze 1 v moderním open spacu ve Florentinu
- možnost osobního a profesního růstu (do budoucna posun na pozici Junior Marketing Specialist)
- rozvoj tvých znalostí a dovedností - nástupní školení a soft skills tréninky
- aktivní využití angličtiny - komunikace s kolegy z Polska
- práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
- dlouhodobou spolupráci - smlouva je na dobu neurčitou
- práci pro úspěšnou a stabilní firmu s vedoucím postavením na trhu vzdělávání
Požadujeme
- angličtinu na úrovni B2 – budeš komunikovat s kolegyní markeťačkou na naší polské pobočce
- pokročilou znalost MS Office – budeš upravovat a formátovat hodně dokumentů
- abys byl/a organizačně schopný/á a pečlivý/á – budeš pomáhat organizovat akce pro klienty a kolegy
- abys zvládal/a stres a rychlé pracovní tempo
- touhu učit se novým věcem
Na co se můžete těšit
Benefity
- 5 týdnů dovolené, 3× sick day
- Home Office 1× týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30-15:30
- Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Kartu MultiSport
- Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů
- Příležitost pracovat na projektech napříč firmou
- Dlouhodobou spolupráci – smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou
Příjemné prostředí
- Podporujeme samostatnost a proaktivitu
- Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené
- Pořádáme společenské a sportovní akce
- Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills)
- Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů
- Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti

Náborový proces
Pošlete nám své CV
Zavoláme si
Když to klapne, uvidíme se osobně
Vybereme si vás
Sejdeme se před nástupem
Přivítáme vás u nás
Vaše adaptace
Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.
Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.
Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.
Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.
Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.
A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.
Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora.
Kde budete pracovat
Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!
V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.
Pošlete nám životopis
Kontaktní formulář
Kontaktní osoba
