KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH LEKTORŮ (Praha)
Sdílet pozici s přáteli

KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH LEKTORŮ (Praha)

CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?

    • Především obsazování volných termínů výuky našimi jazykovými lektory. U toho telefonuješ, e-mailuješ a občas se s lektory i potkáváš osobně.
    • Z 95 % je to opravdu administrativní práce v kanceláři od PC, čekají na tebe tabulky, statistiky a příprava podkladů na různé schůzky.
    • Práce s naším interním systémem, kde se všechny informace propisují pro ostatní kolegy.
    • Spolupráce s ostatními týmy, které komunikují s klienty a také s oddělením náborů jazykových lektorů.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, 3× sick days
  • Home Office 1× týdně a flexibilní pracovní dobu
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.)
  • Příspěvěk na penzijní připojištění
  • Občerstvení na pracovišti
  • Kartu MultiSport
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou

Požadujeme

  • Zájem o administrativní kancelářskou práci

  • Perfektní znalost českého jazyka a znalost AJ min. na úrovni B2 (jazyk budeš využívat při komunikaci s lektory každý den)

  • Výborné organizační a koordinační schopnosti

  • Být kamarád s MS Office balíčkem (Word, Excel), výhodou je znalost balíčku G-Suite

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.

Více informací & nastavení