KEY ACCOUNT MANAGER pro firemní jazykové vzdělání
Sdílet pozici s přáteli

KEY ACCOUNT MANAGER pro firemní jazykové vzdělání

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Vyhledávat nové obchodní příležitosti a aktivně oslovovat ty, kteří jsou ve firmách zodpovědní za rozvoj a vzdělávání.
  • Prezentovat naše služby potenciálním klientům.
  • Analyzovat vzdělávací potřeby zaměstnanců potenciálních klientů a navrhovat ta nejlepší řešení na míru.
  • Účastnit se výběrových řízení a ta vyhrávat.
  • Budeš garantem spolupráce se získanými klienty.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy u nás. 
  • Nebudeš na to vše sama/sám, neboj. Čeká tě u nás proces detailních školení a po ruce ti bude také mentor.

Nabízíme

  • Pracovat z pohodlí domova až 5 dnů v týdnu!!!
  • Odpočineš si 5 týdnů a k tomu máš ještě 3 sick days a narozeninové volno.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (cizí jazyky, manažerské vzdělání, konference, digitální vzdělávání aj.).
  • Rádi ti nabídneme slevu na kurzy skupiny EDUA Group pro rodinu a přátele.
  • Flexi rozvržení pracovní doby. Ale musíme vědět, že se s tebou spojíme mezi 9:30-15:30 hod.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • V kanceláři tě občerstvíme dávkou vitamínů z ovoce nebo třeba kávou a čajem.
  • Pokud máš sportovního ducha, bude se ti líbit příspěvek na MultiSport.
  • Smlouvu na dobu neurčitou, když se během zkušební doby potkají naše společná očekávání.

Požadujeme

  • Máš obchodního ducha, jsi zodpovědná, organizovaná, efektivní a samostatná osobnost s citem pro detail.
  • Angličtina na komunikativní úrovni ti vrásky neudělá. A pokud ano, vylepšíš si ji v rámci našich benefitů.
  • S počítačem a CRM systémy jsi už pracoval/a. Nerozhodí tě tabulka ani prezentace natolik, abys volal/a na IT podporu.
  • Pokud máš zkušenosti s B2B obchodem, bude to pro nás výhoda, ale není to podmínkou.

Na co se můžete těšit

  • Rádi se bavíme i neformálně, proto pořádáme mnoho společenských akcí.
  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Naši noví kolegové dostávají k rukou mentora.
  • Občerstvení v kancelářích.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Zašleme vám nabídku

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme potřebné informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - uvidíme se minimálně dvakrát.

Pokud si navzájem padneme do oka, do e-mailu vám přistane pracovní nabídka se všemi detaily a benefity.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.