KEY ACCOUNT MANAGER pečovatel (Praha)
Sdílet pozici s přáteli

KEY ACCOUNT MANAGER pečovatel (Praha)

Svůj tým rozšiřujeme o obchodníka pečovatele.
Připadá ti, že je vzdělávání smysluplná činnost? Cítil/a by ses ve svém živlu při prezentování služeb jedničky na trhu s firemním jazykovým vzděláváním? Máš zkušenosti s prodejem B2B a domluvíš se dobře anglicky? Pak hledáme tebe.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, 3x sick days.Home Office 1x týdně a plně flexibilní pracovní dobu.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
  • Příspěvěk na penzijní připojištění.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kartu MultiSport.
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou.

Požadujeme

  • Ukončené středoškolské vzdělání bereme jako samozřejmost.
  • Anglický jazyk ovládáš na dobré komunikativní úrovni.
  • Zkušenost s prodejem služeb v B2B segmentu.
  • Smysl pro obchod a zaměření se na plnění obchodních cílů společnosti.
  • Umět si poradit s počítačem a CRM systémy i bez IT podpory.
  • Zájem o vzdělávání.

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů dovolené, 3x sick days.
  • Home Office 1x týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30 - 15:30.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
  • Příspěvěk na penzijní připojištění.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kartu MultiSport.
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou.

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů.
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v moderních prostorách pražského Florentina, kde sídlí naše centrála. Sídlíme zde od roku 2016 a jsme hrdí na nové prostorné světlé kanceláře s výhledem do zahrady. Můžete pracovat na klasickém pracovním místě u stolu, ale klidně se pohodlně usaďte i do křesílek, na pohovku nebo si užijte v létě příjemné prostředí terasy se zahrádkou. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager