KEY ACCOUNT MANAGER a AKVIZITOR
Sdílet pozici s přáteli

KEY ACCOUNT MANAGER a AKVIZITOR

NA POZICI KLÍČOVÉHO OBCHODNÍKA a AKVIZITORA BUDEŠ:

Vyhledávat nové obchodní příležitosti a aktivně oslovovat ty, kteří jsou ve firmách zodpovědní za rozvoj a vzdělávání.
Prezentovat naše kvalitní služby klientům.
Analyzovat vzdělávací potřeby zaměstnanců a navrhovat ta nejlepší řešení na míru.
Účastnit se výběrových řízení a ty vyhrávat.
Pečovat o získané klienty a dělat maximum proto, abychom o ně nepřišli.
Spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy u nás. Nebudeš na to vše sama/sám, neboj.

Nabízíme

  • Odpočineš si 5 týdnů a k tomu máš ještě 3 sick days a narozeninové volno.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (cizí jazyky, manažerské vzdělání, konference, digitální vzdělávání aj.).
  • Rádi ti nabídneme slevu na kurzy skupiny EDUA Group pro rodinu a přátele.
  • Flexi rozvržení pracovní doby. Ale musíme vědět, že se s tebou spojíme mezi 9:30-15:30 hod.
  • Pracovat občas z pohodlí domova je jasná věc.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • V kanceláři tě občerstvíme dávkou vitamínů z ovoce nebo třeba kávou a čajem.
  • Pokud máš sportovního ducha, bude se ti líbit příspěvek na MultiSport.
  • Smlouvu na dobu neurčitou, když se během zkušební doby potkají naše společná očekávání.

Požadujeme

  • V B2B segmentu jsi jako ryba ve vodě a už tě to alespoň 2 roky baví.
  • Máš obchodního ducha, jsi zodpovědná, organizovaná, efektivní, samostatná a inovativní osobnost s citem pro detail.
  • Angličtina na komunikativní úrovni ti vrásky neudělá. A pokud ano, vylepšíš si ji v rámci našich benefitů.
  • S počítačem a CRM systémy jsi už pracoval/a. Nerozhodí tě tabulka ani prezentace natolik, abys volal/a na IT podporu.

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů dovolené, 3x sick days.
  • Home Office 1x týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30 - 15:30.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
  • Příspěvěk na penzijní připojištění.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kartu MultiSport.
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou.

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů.
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v moderních prostorách pražského Florentina, kde sídlí naše centrála. Sídlíme zde od roku 2016 a jsme hrdí na nové prostorné světlé kanceláře s výhledem do zahrady. Můžete pracovat na klasickém pracovním místě u stolu, ale klidně se pohodlně usaďte i do křesílek, na pohovku nebo si užijte v létě příjemné prostředí terasy se zahrádkou. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager