FINANCIAL & CONTROLLING ANALYST
Sdílet pozici s přáteli

FINANCIAL & CONTROLLING ANALYST

Do desetičlenného finančního oddělení koncernu EDUA Group hledáme pozici Financial & Controlling Analyst.

Bavili by tě činnosti jako jsou reporting, kontrola výkonnosti, datová analýza, business analýza, optimalizace procesů, projektová a konzultační činnost pro ostatní oddělění?

Najdeme u tebe v CV základní povědomí o účetnictví, analytické myšlení a pokročilou znalost Excellu?

Pokud ano, budeme rádi, když se nám přihlášíš do výběrového řízení.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days a narozeninové volno.
  • Flexibilní pracovní dobu a home office 2x týdně.
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření.
  • Kartu MultiSport.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma.
  • Bonusy za senioritu a za doporučení nových lektorů či zaměstnanců.
  • Rozvoj tvých znalostí a dovedností.
  • Mobilní telefon i pro soukromé volání.
  • Smlouvu na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou.

Požadujeme

  • Základní povědomí o účetnictví.
  • Analytické myšlení.
  • Excel - pokročilejší operace, kontingenční tabulky, základy power query, makra (minimálně si umět poradit s nahráním makra).
  • G-suite - tabulky - pokročilejší funkce, kontingenční tabulky, makra (alespoň opět nahrání).
  • Power BI / data studio - tvorba reportů, dashboardů (vytvářet metriky atp.).
  • SQL - práce v databázi - základní a pokročilejší dotazování SELECT.
  • Samostatnost - jak v organizaci práce tak v rozhodování.

Na co se můžete těšit

Benefity

  • 5 týdnů dovolené, 3x sick days.
  • Home Office 1x týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30 - 15:30.
  • Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
  • Příspěvěk na penzijní připojištění.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kartu MultiSport.
  • Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
  • Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou.

Příjemné prostředí

  • Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
  • Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
  • Pořádáme společenské a sportovní akce.
  • Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
  • Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů.
  • Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti.

Náborový proces

Pošlete nám své CV

Zavoláme si

Když to klapne, uvidíme se osobně

Vybereme si vás

Sejdeme se před nástupem

Přivítáme vás u nás

Vaše adaptace

Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.

Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.

Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.

Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.

Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.

A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.

Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora. 

Kde budete pracovat

Nejen ve skvělém týmu, ale také v příjemných prostorách historické budovy na Národní třídě nebo přímo v srdci pražského Karlína. Obě lokality jsou snadno dostupné metrem či tramvají. Výběr obědových meníček okolních podniků potěší i opravdové gurmány a v oblasti dezertů a kávy je také z čeho vybírat. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!

V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.

Pošlete nám životopis

Kontaktní formulář

Kontaktní osoba

Adéla Hudková

Adéla Hudková

HR Manager