Nabízíme
- home office 1 týdně
- plně flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, sick days
- cafeterie, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti
- kartu Multisport
- příjemné moderní zázemí, společenské a sportovní akce
- práci v centru města Brna na Jakubském náměstí
- možnost pracovat pro firmu s vedoucím postavením na trhu vzdělávání
- systematický rozvoj znalostí a dovedností - tréninky a nástupní školení
- možnost osobního a profesního růstu
- aktivní využití angličtiny na denní bázi - komunikace s lektory a klienty
- příležitost pracovat na projektech napříč firmou, pokud budeš chtít
- práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
- dlouhodobou spolupráci
Požadujeme
- zájem o administrativní činnost a každodenní kontakt s klienty
- profesionální přístup a orientaci na zákazníka
- komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- pečlivost a loajalitu
- touhu vzdělávat se a dosahovat cílů
- znalost AJ min. na úrovni B2 (aktivní využití jazyka v komunikaci s lektory/klienty)
- uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
Na co se můžete těšit
Benefity
- 5 týdnů dovolené, 3x sick days.
- Home Office 1x týdně a flexibilní pracovní doba s jádrem 9:30 - 15:30.
- Vzdělávání v rámci skupiny EDUA Group zdarma (jazykové kurzy, manažerské kurzy aj.).
- Příspěvěk na penzijní připojištění.
- Občerstvení na pracovišti.
- Kartu MultiSport.
- Bonus za senioritu a doporučení nových zaměstnanců a lektorů.
- Příležitost pracovat na projektech napříč firmou.
- Dlouhodobou spolupráci, smlouvu dostanete na dobu neurčitou, pokud však nejde o zástup za mateřskou dovolenou.
Příjemné prostředí
- Podporujeme samostatnost a proaktivitu.
- Umíme zkrácené úvazky pro maminky a tatínky na rodičovské dovolené.
- Pořádáme společenské a sportovní akce.
- Máme pro vás rozvojová školení (jazykové kurzy, soft skills).
- Nově příchozí dostanou mentoring od zkušenějších kolegů.
- Masáže, jóga a další aktivity na pracovišti.

Náborový proces
Pošlete nám své CV
Zavoláme si
Když to klapne, uvidíme se osobně
Vybereme si vás
Sejdeme se před nástupem
Přivítáme vás u nás
Vaše adaptace
Váš životopis je důležitý - na základě něj získáme důležité informace o vás a vašich zkušenostech.
Ozveme se vám, abychom se slyšeli, odpověděli si navzájem na dotazy a domluvili se, co dále.
Osobní setkání je to nejdůležitější - organizujeme Assessment Centre i osobní pohovory, dle typu pozice.
Pokud si navzájem padneme do oka, buď se ještě jednou krátce potkáme, anebo vám pozici rovnou nabídneme.
Před vaším prvním dnem u nás se ještě potkáme, abychom vám sdělili detaily nástupu.
A pak už vás u nás přivítáme, seznámíme vás s kolegy a všechno vám ukážeme.
Adaptace bude příjemná a snadná - máme pro vás připravené podklady, materiály a budete mít svého mentora.
Kde budete pracovat
Nejen ve skvělém týmu, ale také v moderních prostorách pražského Florentina, kde sídlí naše centrála. Sídlíme zde od roku 2016 a jsme hrdí na nové prostorné světlé kanceláře s výhledem do zahrady. Můžete pracovat na klasickém pracovním místě u stolu, ale klidně se pohodlně usaďte i do křesílek, na pohovku nebo si užijte v létě příjemné prostředí terasy se zahrádkou. To vše ve spojení s flexibilní pracovní dobou, možností práce z domova a dalšími benefity!
V Brně sídlíme ve zrekonstruovaných prostorách v centru na Jakubském náměstí v Domě Jakub a k dispozici vám bude skvělé zázemí - pobočka se rozvíjí, ale ještě nás tu není tolik.
Pošlete nám životopis
Kontaktní formulář
Kontaktní osoba
