cport
slogan

Press

O nás nejen v médiích ...

Ludmila Lukešová: „Klíč k úspěšné retenci? Nezapomínejte na klienta jen proto, že vše funguje“

jamescook 12:26 17.1.2017
Li v křesílku

V James Cook Languages začínala ještě při studiu jako administrativní výpomoc a díky tomu, že jeden z majitelů Jakub Štefeček školí mimo jiné obchodní dovednosti, dostala se brzy k salesu. Nejprve se věnovala menším zakázkám, jak během let rostla, získávala větší a větší klienty a dnes má na starost jazykové vzdělávání zaměstnanců v největších společnostech, bankách a korporacích o stovkách zaměstnanců. Jejím cílem je mít klienty spokojené a rozvíjet s nimi spolupráci. O tom, že takový job může být těžší než obávaná akvizice, jsme se bavili s Lídou Lukešovou. Není povolanější osoby – některé klienty si drží už 10 let.

Celý článek naší úspěšné kolegyně Lídy ZDE>>

Lída Lukešová v rozhovoru pro Business Animals

Lída Lukešová v rozhovoru pro Business Animals


© 2017 James Cook Languages s.r.o.